петък, 19 август 2011 г.

134 години от Освободителната Война!



134 години от Руско - турската война!
Русия 
Бях - малък аз, но още помня:
във стаята ни бедна, скромна
висеше образ завехтел
до божата света икона.
Над него имаше корона,
под него пък - двуглав орел.
И често майка ми тогази
ме вдигаше да видя ази
отблизо тоз лик свят и стар
и нежно думаше ми: "Чадо,
целуни тоя хубав дядо,
целуни българския цар!"
И оттогаз го аз обикнах.
Кога на възраст попристигнах,
от моя тейко аз узнах,
че руский цар родей се с нази,
че турците той гони, мрази,
че той ще ни спаси от тях.
Кога ни псуваше тиранът,
"Московци!" - викаше ни с гняв.-
Разбрах, че тейко беше прав.
И вярвах, че да ни отбранят,
ще хвъркнат бърже къмто нас,
все колчем плачехме със глас.

                                   И.Вазов



Никога българският народ няма да забрави какво направиха за нас руснаците! Те умираха,плачеха и се гордееха редом с нас за България!
Жалко е,че днес толкова български "патриоти"  предпочитат Германия пред Руските братя.
Все пак за щастие на всички повече от 60 % от българският народ е русофил.Добре го е казал пак Вазов:

Тирани, всуе се морите!
Не се гаси туй, що не гасне!
Лучата, що я днес гасите,
тя на вулкан ще да порасне!
Вечна признателност! Вечна Дружа! Вечно Братство!



Александър II - Царя Освободител

 Смърт Или Свобода!

Честити 134 години от Освободителната Война!

Няма коментари:

Публикуване на коментар